Gertjan Prins, Strategisch Productontwikkelaar Achmea Retail Bank:

Counterclockwise heeft een belangrijke impuls gegeven aan de vorming van een digitale spaarbank. Zij hebben  getekend voor vorm en inhoud in een constante drive om het gehele project naar een hoger niveau te brengen. Counterclockwise is creatief en levert binnen de afgesproken tijdslijnen. Ze hebben een goed netwerk om specifieke expertise aan te haken. Met vertrouwen en plezier kan ik Counterclockwise aanbevelen en wij hopen elkaar in de toekomst weer tegen te komen.

 

Fred Brugmans, Internetondernemer:

In de periode dat ik met Counterclockwise heb samengewerkt heb ik ze leren kennen als marketeers met een heldere strategische visie. Counterclockwise heeft een hands on mentalitiet gecombineerd met het vermogen om op het snijvlak van marketing en communicatie te opereren en de strategische uitgangspunten pragmatisch en helder neer te zetten.

 

Allard Nooteboom, Senior E-Commerce Specialist FBTO:

Ik heb met Counterclockwise 2 mooie campagnes gedraaid bij FBTO. Wat me direct opviel, is het gemak waarmee Counterclockwise zich beweegt in nieuwe organisaties en de jarenlange ervaring op het gebied van marketing en communicatie. Counterclockwise heeft frisse ideeënen, een directe hands-on mentaliteit en een resultaatgerichte drive!

 

Paul Koopman, Manager Marketing & Communicatie FBTO:

In de periode dat Counterclockwise een complex communicatie-project voor FBTO uitvoerde bleek het in staat het overzicht te behouden en alle betrokken partijen aangesloten te houden. Wanneer zaken niet liepen zoals gewenst, is Counterclockwise meerdere malen in staat geweest werkbare creatieve oplossingen te vinden. Hun vasthoudendheid, creativiteit en doorzettingsvermogen hebben uiteindelijk geleid tot het beoogde resultaat.